Presidentscup

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #11 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Presidentscup
Heerlijke onbenul ben je Tax. Het wordt pas spannend als de US het opneemt tegen een team van Afghaanse, Iraanse, Irakese, Vietnamese, Mexicaanse, Russische, Japanse, Koreaanse, Cubaanse, Libanese, Libische, Cambodjaanse spelers. En dan met een joelend publiek.

the conditions of a solitary bird are 5.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #12 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Presidentscup
Tsja, misschien moet ik niet zo zeiken. Laat t los.

Tis wel een mooie baan zeg! Heb niet zoveel kunnen zien door t tijdsverschil.

Als dit platgeslagen is, dan is de RC dat ook. Gewoon een toernooi tussen de Oeesee en de rest van de wereld. Alle grote spelers spelen op de PGA, kennen elkaar door en door. In zoverre niets nieuws onder de zon.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden - 4 jaren 4 maanden geleden #13 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Presidentscup
Blijkbaar hebben de toeschouwers Reed en zijn caddie het bloed onder de nagels gepest. Na de derde ronde ging Reed’s caddie de fout in door een toeschouwer een duw te geven. Hij moest daarvoor eerst uit zn buggy komen en er werd ook bier gemorst van de toeschouwer. Gevolg: caddie uit het tournooi gezet. Jaja, Tax ook deze wedstrijd wordt ontsierd door geblèr, bier en onsportief gedrag. Niks nieuws onder de zon, net de Rydercup maar met minder toeschouwers.

Overigens is het voor het eerst dat the Internationals (ja dat is dus de wereld zonder Europa) voor staan na 3 dagen golf. Toch nog wat spanning en sensatie :woohoo:
Laatst bewerkt 4 jaren 4 maanden geleden door Frank@Andalus.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #14 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Presidentscup
De presidentscup is een platgeslagen evenement. Volkomen oninteressant.

the conditions of a solitary bird are 5.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • orion1900
  • orion1900's Profielfoto
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • overambitieuze hakker
Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #15 door orion1900
Beantwoord door orion1900 in topic Presidentscup

taxgolf schreef : Maar als deze versie ook uitmondt in raar gezang en zo, dan haak ik ook een beetje af vrees ik.


Ik heb juist weer niet zoveel met dat "Silence Please" wat gemeengoed lijkt bij golf. En dan hadden we in 2010 op Celtic Manor ook een van de mooiste standup comedy momenten in de sportgeschiedenis gemist, denk ik.
Laatste (extra) dag en het is heel mistig 's ochtends. De match tussen Jim Furyk en Luke Donald zal starten en voordat hij af moet slaan doet Jim Furyk zijn hand boven zijn ogen als of hij in de verte staart en haalt zijn schouders op. De meeste spelers sneden de hoek af in de dagen ervoor. Vanaf de tribune wordt in plat Welsh geroepen "It's a dogleg right". Jim Furyk pist haast in zijn broek van het lachen.

Hole 1 Celtic Manor 2010 Course:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.


Drumming and Golf: it's all about rhytm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, roughseeker, canth, Frank@Andalus, Martin

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #16 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Presidentscup
Reed kreeg een mooie ontvangst lees ik. Nog niets gezien maar de Presidentscup kan nog wel eens heel leuk worden om naar te kijken.

On the 1st tee at Royal Melbourne, fans were heard yelling “Stay out of the bunkers, Patrick!” and “The excavator!” He was booed when introduced by the starter. Even a fan with an American accent ribbed Reed by asking, “Patrick, are you really going to make your caddie carry 14 clubs and a shovel?”

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Pol, taxgolf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #17 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Presidentscup
Tiger gaat dit seizoen knallen. Mooi dat de us dik klop heeft gekregen op de eerste dag. Altijd goed voor de sfeer en voor de wedstrijdspanning.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #18 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Presidentscup
Een verrassende tussenstand na dag 1. USA staat 1-4 achter!

Tiger wint zijn partij ruim, hij maakt zelf 6 birdies, JT ook nog 2. Leishman/Niemann maken er 4.
De rest van USA verliest de partij. Verrassend.

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #19 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Presidentscup
“The Ryder Cup in my opinion is a goodwill event that brings two golfing bodies together. It’s about camaraderie. It’s for bragging rights,” Nicklaus said. “I’ve asked other captains since, ‘What would you want your player to do?’ and they’ve said, ‘I’d want them to do exactly what you did.’

the conditions of a solitary bird are 5.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #20 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Presidentscup
Ik ga dit weekend iig een beetje presidentscup kijken, ik wil er wel wat meer van ervaren. Goede sales pitch Tax;)

De highs matchen de lows. Hoe dieper de dalen hoe hoger de pieken. Dus de euforie is vooral een indicatie van hoe belangrijk het is voor ze. En koud vanachter de TV daarin stappen kan ik me nog voorstellen dat je denkt “doe maar rustig”.

Maar wat ik op de range zag bij Eastlake was niets gekunstelds aan. Het was een mooi voorbeeld van het grote verschil ze altijd over de PGA en European tour zeggen. Europa meer samen, leukere groep bij elkaar. PGA ieder op zich. En je zag duidelijk dat die kameraadshap voorbij de laatste ronde op east lake ging. Geen idee hoe dat er op de range 1,5 jaar voor de volgende RC eruit ziet. Maar op dat moment was t mooi, geen camera erbij. Gewoon beleving tussen 3 jongens /mannen.

Nu ja, als je t zo beleefd snap ik goed dat je met de bibbers op de eerste tee staat. Je ronde met adrenaline en spanning speelt en er flinke ontlading ontstaat. Helemaal wanneer je niet alleen voor jezelf speelt.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: taxgolf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.046 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven