Golfchat Masters

Meer
1 maand 2 weken geleden #1 door roughseeker
Beantwoord door roughseeker in topic Golfchat Masters
Wat een heerlijk uitje, zo een weekend op pad met de chatters. Anders dan anders met de mondkapjes, maar als altijd gezelligheid troef met af en toe mooi golf. De banen waren door Pol geselecteerd op basis van hun onhollands karakter, dus niet plat als een polderbaan maar flink heuvelachtig. Daar heeft hij ons als platlanders weer een groot plezier mee gedaan. Het blijft spectaculair om vanuit allerlei liggingen steil omhoog of naar beneden te moeten slaan en ondertussen overal de mooiste vergezichten te zien.
De voor- en nazit van de rondjes, maar ook de alle tussenzitjes op de teeboxen en de fairways (en voor mij natuurlijk doorgaans vanuit de rough), achter de Belgische flight die met een duizelingwekkende 750 meter per uur door de baan heen vloog, waren weer supergezellig.

Dank voor de organisatie Pol, en dank aan alle aanwezige chatters voor het prettig gezelschap.

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, x-elf, Pol, taxgolf, Coeneman, swinging daddy, SevenUp75, Gijs_Bos, Boesjev

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
1 maand 3 weken geleden #2 door Boesjev
Beantwoord door Boesjev in topic Golfchat Masters
Ik sluit me bij de andere heren aan. Een erg mooie baan, waarbij Viviers de mooiere van de 2 banen is. Beide uitdagend genoeg om te spelen ivm de hoogteverschillen, voor mij pas de 2de keer namelijk. Na de ronde nog het "kleine" baantje gelopen welke ook erg uitdagend en leuk was met greens ter grootte van een postzegel. De hotelkamer was top, genoten van de diverse bieren en het eten en daarnaast en vooral de gezelligheid met de groep.

Gijs gefeliciteerd met het het zwarte jasje, misschien wel toepasselijk met de speciale corona editie van de Golfchat Masters.

Pol nogmaals bedankt voor het organiseren en zelfs het weer had je goed geregeld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, x-elf, Pol, taxgolf, Coeneman, swinging daddy, SevenUp75, Gijs_Bos

Meer
1 maand 3 weken geleden - 1 maand 3 weken geleden #3 door canth
Beantwoord door canth in topic Golfchat Masters
Het was een leuk weekend weg, met een verrassende winnaar (gefeliciteerd nog Gijs!). Ik had Henri Chapelle al één keer eerder gespeeld, maar kon mij toch maar twee holes herinneren. De Viviers lus vond ik beduidend mooier dan de Charlemagne lus. Kan ook komen doordat we 5:20 deden over een ronde op Charlemagne (waarvan 3 uur 10 minuten over de eerste 9). Pol, bedankt voor het organiseren, ik vond deze baan (met name Viviers) zeker voor herhaling vatbaar!
Laatst bewerkt 1 maand 3 weken geleden door canth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, x-elf, Pol, taxgolf, Coeneman, swinging daddy, Gijs_Bos, Boesjev

Meer
1 maand 3 weken geleden #4 door Gijs_Bos
Beantwoord door Gijs_Bos in topic Golfchat Masters
Net als mijn speech zal ik het kort houden.

Heerlijk weekend gehad op een erg mooie baan. Bij vlagen heb ik, voor mijn kunnen, geniaal gespeeld. Echter ook regelmatig door de rough gestruind op jacht naar mijn bal.

Heb zaterdag mogen genieten van het spel van Coen, Cornelis en Pol en zondag van het spel van Ton, Doby en Kevin.

Slagen van jullie gezien die ik ooit zelf hoop te kunnen maken.

Dank voor de organisatie Pol!

Het zwarte jasje dat Kevin tijdelijk beschikbaar stelde zat als gegoten en smaakt naar meer 😜
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Pol, taxgolf, Coeneman, swinging daddy, SevenUp75, Boesjev

• Coeneman
  • Coeneman's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
  • hcp. 6,7
Meer
1 maand 3 weken geleden #5 door Coeneman
Beantwoord door Coeneman in topic Golfchat Masters
Het was weer genieten dit weekend, op pad met een groep golfchatters.

Vreemde editie van de Masters voor mij, want normaal ben ik bezig met een hoop geregel. Pol heel veel dank voor het overnemen van de organisatie volgend jaar neem ik het weer van je over.

Wat een prachtig complex om een weekend op een golfbaan door te brengen.

Zaterdag gespeeld op de Viviers course, een prachtige Hill side course met een aantal geweldige vergezichten. Interessante holes, waarvan er een paar zijn die je eigenlijk een keer gespeeld moet hebben om precies te weten wat je nu eigenlijk moet doen. Erg leuk om in de heuvels te spelen met allerlei liggingen die alles behalve recht zijn.

Als toetje nog even de par 31 Chappele course gespeeld een listig baantje met hele kleine greens.

Zaterdagavond genoten van een heerlijk diner en de gezelligheid van een groep golfchatters.

Na een nacht in een prima hotelkamer was het zondagochtend tijd voor een ronde op de Charlemagne baan. Een baan met veel korte par 4,-en die voor een longhitter redelijk binnen bereik zijn. Dit leidt er toe dat er hier en daar gewacht moest worden, wat de ronde erg lang maakte. Dit kwam dit keer niet door de golfchatters, maar door een groep voor ons. Die overigens na de ronde zich kwamen verexcuseren en nog een prijsje voor de tafel beschikbaar stelde.

Dan even over mijn golf, ik heb hele mooie dingen gedaan, wat minder mooie dingen en ronduit slechte dingen. Dit gaf als resultaat scores tussen birdies en stroke max scores op bepaalde holes.

Zondag voor mezelf een nieuw record gehaald door drie birdies op rij te maken, om vervolgens weer in te storten. Blijft een raar spel dat golf.

Na een heerlijk diner geheel tevreden naar huis gereden en onderweg nog nagenoten van een heerlijk weekend.

Pol nogmaals dank voor de vlekkeloze organisatie en zoals gezegd volgend jaar gaan we weer strijden in Drenthe om het groene jasje (als ik er ergens één kan vinden)

Don't be afraid to make miss steaks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, x-elf, Pol, taxgolf, swinging daddy, SevenUp75, Gijs_Bos, Boesjev

Meer
1 maand 3 weken geleden #6 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Golfchat Masters
Op t moment dat ik dit type, spelen de overige deelnemers hun 2e ronde. Ik ben net thuis. Ik heb t verstand laten prevaleren boven de passie. Prachtige dag, om 10.39 ging de bende weer van start. Heel bijzonder dat een groep mensen met een gedeelde passie het zo leuk kan hebben.

Henri C. Is een erg leuk complex. De DR kan wellicht een upgrade hebben. De putting en chipping green zijn niet groot. Maar allemachtig, de vergezichten maakt wlk commentaar dus overbodig. Heb je niet in NL. We speelden Viviers, met Joris, die de draak stak met de lengte. Wat een poeiers slaat die Man. De terechte longets winnaar. Op hole 4, prachtige terrassenhole, sloeg hij zijn 2e bal op de green!!!

We speelden met Kevin en Doby in de flight. De sierlijke charme en ritme van Doby icm het spel van een jasdp! Blijft toch erg gaaf on te zien. En moi, die plezier heeft in t spelletje. Bruto 97 slagen. Oeps. Al eindigde ik de laatste 4 holes met charmante parren. Ik won mijn eigen neary, de prijs die ik had meegenomen heb ik gedoneerd. Hole 9 is leuke par 3 met een hoogteverschil van pak m beet 20 meter. Hole 17, ook zo iets, de schots en scheve ligging bij tijd en wijlen. Erg leuk om eens iets completely anders te spelen.

De catering was prima, de eenvoudige kamer netjes verzorgd en de nazit Was top. Het eten was eenvoudig, de wijnen top. Rond 23.00 ging voorzichtig t kaarsje uit. Na een lekker ontbijtje, was mijn masters klaar.

Dank, lieve flightgenoteb. We will certmeet again.

Een persoonlijke noot. Na afloop reed ik naar het Henri Chapelle war memorial. Ik werd bevangen door de stilte. Ik was alleen zo vroeg. Ik schaam me niet om Te melden dat de tranen stroomden. Het maakte enorme indruk.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, roughseeker, x-elf, boersma, Pol, Artbij, Coeneman, mdf, swinging daddy, Gijs_Bos en1 andere mensen hebben ook bedankt..

• swinging daddy
  • Handicap Member
  • Handicap Member
Meer
1 maand 3 weken geleden #7 door swinging daddy
Beantwoord door swinging daddy in topic Golfchat Masters
Alle chatters die deelnemen aan de masters veel plezier en succes😀👍
Groet uit Ermelo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Gijs_Bos

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Meer
1 maand 3 weken geleden #8 door Pol
Beantwoord door Pol in topic Golfchat Masters
12.00 op de Viviers .

Zou wel aanraden ruim op tijd te komen ivm verdeling buggiies enz.

"The most important shot in golf is the next one."

Ben Hogan

• Coeneman
  • Coeneman's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
  • hcp. 6,7
Meer
1 maand 3 weken geleden #9 door Coeneman
Beantwoord door Coeneman in topic Golfchat Masters
Top geregeld allemaal Pol, ik heb er heel veel zin an.

Even voor mijn planning hoe laat gaan we zaterdag starten ?

Don't be afraid to make miss steaks.

Meer
1 maand 3 weken geleden #10 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Golfchat Masters
Ik neem 2 flessen spoelwater mee voor de neary (en verklaar mezelf buiten mededingen).

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.134 seconden

logogolfchat

Ga naar boven